fredag 8 februari 2008

Ouch

Inget snack om saken. Det gör skitont att vaxa. Men det blir fasen inte bättre av att tjejen som utför jobbet kommer med onödiga kommentarer:

- Nej då, det här gör inte ont. (Eh? Jag KÄNNER ju att det gör svinont.)

- Är du extremt känslig för smärta eller vadå? (Que? Vadå extremt känslig, du river av mitt översta hudlager och sliter upp hårstrån med rötterna. Med brännhett vax.)

Här kände jag mig tvungen att berätta att jag minsann håller på med kampsport och att man titt som tätt får sig några rejäla sparkar, utan att jag gnäller för det.

- Nu är jag klar med detta lilla benet, då tar vi nästa. (Vill inte ens tänka på vad som kommer efter det att hon är klar med ben nummer två.)

- Du vet att man är extra känslig mot smärta om man har mens va? (Dammit!)

Efter ett tag mjuknade hon dock lite, och till slut hade vi ganska trevligt. När allt var klart fick jag till och med ett glas juice för att få upp blodsockret lite igen. Så här i efterhand är jag supernöjd. Massor med kräm, ingen peeling och inget solande på ett par dagar. Ska försöka komma ihåg det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar