onsdag 7 maj 2008

Tänk om

Tänk att få strosa runt på stan nu istället för att sitta inne i ett dammigt labb och arbeta. Tänk att få köpa en god juice to go att sörpla på när man fönstershoppar med sin bästa kompis. Tänk att få gå omkring planlöst på Åhléns och NKs sminkavdelningar och pilla på fina krämer och sommarens sminkkollektioner. Jag hade gett mycket för att få göra det idag, men istället jobbar jag över, och sätter mitt enda hopp till att träningen efter jobbet ska pigga upp mig. Ibland hade det varit bra skönt med kvällsöppna affärer.

4 kommentarer:

  1. Det där lät bra!! Fast jag är iof sig ute...men strosa på NK och Åhlens vore ngt!

    SvaraRadera
  2. Åh, en sån juice köpte jag i fredags! Röv-dyr, men god! ;)

    SvaraRadera
  3. Jag sitter också inomus och jobbar, längtar också ut.

    SvaraRadera
  4. Det där är precis det jag sysslat med idag, plus en lunch i solen och glass:) Hoppas att du får chansen att göra det snart för det är verkligen mysigt!

    SvaraRadera