torsdag 14 augusti 2008

MAC Amber lights

Det är inte så lite bortskämt att få paket med fina grejer hem flera dagar på raken! Idag fick jag inte mindre än tre ögonskuggor, och jag tänkte försöka att göra EOTD med dom och fota nu de kommande dagarna (nåt kul måste man väl få ha när man tentapluggar?). Först ut är fiina Amber Lights från MAC, en djupt guldkopprig sak som jag själv tycker passar fint till mina färger.

- Primer Eye Makeup Base, Lumene
- Ögonbrynsskugga Brow Zings (01 light), Benefit
- Ögonskugga highlighter
Eye shadow Veluxe Pearl (Dazzlelight), MAC
- Ögonskugga ögonlock Eye shadow Frost (Amber lights), MAC
- Ögonskugga globlinje + undre franskant Pigment (Tan), MAC
- Ögonskugga franskant Eye shadow Velvet (Velvet Lady), MAC Royal Assets palett
- Eyeliner vattenlinje Long-lasting eye pencil (Intense black), YSL
- Mascara
Volume Effet Faux Cils (High density black), YSL

8 kommentarer:

  1. Du har helt rätt....det var supersnyggt på dig..

    SvaraRadera
  2. Yay vad snyggt! :)

    SvaraRadera
  3. Mycket snyggt! Verkligen fin färg, och snygg böj du fått till på fransarna också.

    SvaraRadera
  4. Roligt att ni gillar den :) Böjen får jag tacka mother nature för, för den gör jag inte något speciellt för att få till :P

    SvaraRadera
  5. Åh, extra lyxigt med andra ord, den böjen ska du verkligen vara nöjd med i så fall!!

    SvaraRadera
  6. naturligt, somrigt och fint.

    SvaraRadera