torsdag 2 oktober 2008

Ögonskuggor: neutrala toner

Blogginspirationen går på sparlåga, så istället tror jag att jag ska spendera kvällen i soffan med ett glas rött och Project Runway. Först tänkte jag bara visa de skuggor jag har, och använder mest, i det "korallbeigekoppriga" spektrat:

1: Pigmentet Electric coral från MAC
2: Vattenfast krämskugga från IsaDora, i Pink apricot
3: Amber Lights, en skugga även den från MAC
4: Det kopparfärgade strecket från YSL-paletten
5: Ögonskuggan Sun från Stila, en gammal favorit
6: Valet-skuggan från Formal Black-paletten, MAC
7: Melon, pigment från MAC
8: Korallfärgad skugga från FACE Stockholm, #21

3 kommentarer:

  1. fint! :D jag har bantat ner min ögonskuggesamling som jag ska ta med mig till en clinique-duo, nars-duon, den lilla jag fick av dig och macaren!

    SvaraRadera
  2. Det blir ju sex skuggor då ändå! Inte så illa :)

    SvaraRadera