fredag 14 november 2008

Nystädat i badrumsskåpet

Efter att jag visade ett kort på min lilla pigmentsamling har jag flyttat runt lite i badrumsskåpet. Innan låg saker huller om buller i IKEA-lådorna, men nu tycker jag att jag fått till en ordning som fungerar (för tillfället). De två IKEA-lådorna har bytt plats, och gamla krämer har fått möta sitt öde i papperskorgen. Alla genomskinliga lådor är från MUJI, och själva skåpet även det från IKEA.

Uppfrån och ner, från vänster till höger står först min nagellackssamling, brun-utan-sol-krämen vi testade i vintras, ögonkräm, parfymer, deo och ansiktskräm. På hyllan under ligger lite krämer tillsammans med mina pigment. Sedan har vi hela sminkutbudet som består av det mesta: borstar, rouge, ögonskuggor, underlag, läppmojs och primers. Underst ser ni mitt lilla provkit från Everyday Minerals med ett bronzer från samma märke och Clear Radiance från ID.

2 kommentarer:

  1. Vilken härlig ordning du har ;) skåpet är grymt!

    SvaraRadera
  2. Haha, tack! I'm the neat freak ;)

    SvaraRadera