fredag 26 december 2008

Ögonskuggor: blå toner

Sista inlägget i serien om mina ögonskuggor? Jag kan i alla fall inte komma på flera kategorier än lila, grönt, rosa, neutralt och blått av det ögonskuggor jag äger. Det skulle väl vara svart och vitt då, hmm.. We'll see about that! Här är i alla fall mina få blå skuggor, inte många men så är det heller inte en färg som jag använder speciellt ofta. Mina turkosa fick också hänga med, mest för att fylla ut bilden. Men visst är dom mer blå-turkosa än grön-turkosa i varje fall?

1: Pigmentet Blue från MAC
2: Stately black, en Lustre-skugga från MAC som är läckert midnattsblå
3: Den ljusblåa delen av YSL-paletten Fard à paupières
4: Pigmentet Teal från MAC
5: Den turkosa delen från YSL-paletten
6: Den marinblålila delen från YSL-paletten

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar