måndag 29 juni 2009

Fußbalsam Ginko + Aloe Vera

För ett ganska långt tag sedan fick jag den här lilla tuben på posten: Fußbalsam Ginko + Aloe Vera från Natuderm Botanicals. Det här är en ekologisk och vegetabilisk produkt som inte håller syntetiska färgämnen, doftämnen eller konserveringsmedel. Jag gillar naturliga produkter, även om just det här märket var helt nytt för mig.

Fotkrämen är krämig och känns lyxig, utan att vara för fet. Den luktar fräscht av mynta och masseras snabbt in i huden. Jag tycker fötterna blir mjuka med en gång, och dessutom svalkar krämen skönt. En perfekt liten tub faktiskt, jag har ingenting att klaga på. Fußbalsam Ginko + Aloe Vera kostar 69 kronor och kan köpas på Coop.

3 kommentarer:

  1. Hur mycket innehåller tuben?

    SvaraRadera
  2. Det undrar jag också! Den verkar ju vara bra =)

    SvaraRadera
  3. den innehåller 30 ml, men jag vet inte om min är en testtub... den riktiga kanske är större.

    SvaraRadera