söndag 13 september 2009

Mystique Violine

I våras, när sommaren stod för dörren suktade jag efter detta lack. Det har använts flitigt i sommar, och det kommer nog fram ett par gånger till (speciellt om solen fortsätter att skina här i Stockholm). Men det går inte att bortse från att hösten är på intågande, och det går definitivt inte att bortse från love at first sight-känslan som infann sig igår när jag fingrade på Diors höstfining Mystique Violine. Det är en djupt brun-lila färg som är både romantiskt och lite tuff. Och jag, som vanligtvis är något av en fegis vad gäller nagellack, blir plötsligt otroligt sugen på att sporta just lila!

3 kommentarer:

  1. Kerstin: Japp, ruskigt snyggt, trots det slog jag faktiskt till på en av de andra i samma kollektion när jag väl stod vid disken :)

    SvaraRadera
  2. Nu blir man allt nyfiken på vilket =)

    SvaraRadera