torsdag 22 oktober 2009

Essie Mint Candy Apple

Först läste jag om det nya mintgröna nagellacket från Essie hos Lackoholic. Jag blev lockad och ville se mer bilder. Sedan såg jag swatches på det hos All Lacquered up, och tyckte att "ja det var ju fint, men det är inte ett lack jag skulle använda så ofta". Och idag, så såg jag hos Makeup and Beauty Blog att det kommer att komma i ett kit med fyra minilack, och då föll mitt sista motstånd. Minilack från Essie is my middle name, och det här ska bli mitt!

7 kommentarer:

  1. what! jag vill också! sååå fint set ju. maria, hilfe bitte! :'D

    SvaraRadera
  2. Vi slår till när det hittat eBay! :D

    SvaraRadera
  3. haha jag såg precis och tänkte precis samma idag (fast hos essie.com)! det enda jag klurar på är vad som händer med min flatratebox på TD - räknas detta som fyra lack eller två/tre? hmmm... får nog ta mig ett snack med dem! =)

    SvaraRadera
  4. Skoja inte vad jag vill ha!

    SvaraRadera
  5. Lackoholic: Jag har aldrig beställt på TD, är det billigast där? Jag har sett att kitet börjar dyka upp på ebay nu, men för ganska högt pris..

    Kerstin: du och jag och minilack;)

    Des: Haha, I knew it! Men tror du inte det är lite likt dina andra blågröna Essie?

    SvaraRadera
  6. TD har stort sortiment, låga priser och snabb frakt (1-2 v till sv). jag är såld! Small Flat Rate Box kostar $18 USD för
    maximum: 9 bottles of 15 ml. Skriv "flat rate box please" i kommentarfältet! har du sett min guide till e-trailers på lackoholic.com? happy shopping! :)

    SvaraRadera