måndag 26 oktober 2009

Fem önskebubblor

Just nu är det (mest 15 %) rea på mängder av produkter borta hos LookFantastic, och själv har jag gjort en liten imaginär önskelista.

- Mörkblått, lerigt och dovt: fyra minilack från Essies höstkollektion, varav tre är klockrena (det rosa däremot är en kopia av många jag har, så det skulle jag ge bort).
- Ett uppljusande och fixerande puder för concealer under ögonen har jag funderat ett tag på nu, och efter Kerstins berömmande ord om Powderflage kan man jag inte vara annat än nyfiken.
- Grumpy Cow är ett doftljus med citrusbas som luktar fan-fucking-tastic, synd att det ska vara så dyrt bara.
- Mitt gamla krämrouge från Becca har gått vidare till de sälla jaktmarkerna för ett tag sedan, efter lång och trogen tjänst. Helt klart det bästa krämrouge jag någonsin testat, och Turkish Rose kan mycket väl vara en ny ersättare.
- Karin verkar sjukt nöjd med sin anti röd-trollstav från Benefit, och eftersom jag tittat på den många gånger är jag nu extra köpvillig!

4 kommentarer:

  1. oh! jag säger så här till de 5:
    - tack och ja tack till essie-lacken!
    - powderflage lockar mig också, även fast jag aldrig använder concealer under ögonen.
    - doftljus = alltid gött!
    - fint rouge! jag är dock all set for now.
    - got the trollstav! :'D

    SvaraRadera
  2. - juaaa!
    - den här känns mest onödig, agree!
    - doftljus = perfa julklapp!?
    - me too, fast jag har faktiskt inget o-skimrigt kräm..
    - trollstav! oaoaoa.

    :D

    SvaraRadera
  3. Ah, så fina grejer! Jag vågar knappt klicka in mig på sidan =)

    SvaraRadera
  4. Jättefina :) Men eftersom det bara är futtiga 15 % rea tycker jag ändå att man vågar sig in, det ska vara mer rea än så för att jag ska ryckas med! ;)

    SvaraRadera