lördag 9 januari 2010

Tillfälligheter

El Mika fascineras av vad som gömmer sig i badrumsskåpen och vi har öppnat våra badrumsskåp lite och för att outa innehållet här på bloggen, men just jag har varit lite dålig på det. Mest för att det oftast råder en sån oordning i mitt. Men förra helgen städade jag ut badrumsskåpet i Stockholm och nu har jag hyfsad koll på innehållet där. I detta tillfälliga skåp har jag det mesta jag behöver, men skulle inte säga nej till en fuktgivande ansiktsmask. Dessutom fick jag nyss en finfin ögonkräm i present – recension kommer om ett tag.

Nu gäller det bara att fixa lite bättre ordning i det hemma i Göteborg också...

5 kommentarer:

  1. Decléors Foaming Cleanser, är riktigt gosig!
    Kramen

    SvaraRadera
  2. Kabuki: Visst är den! En favvo helt klart. Och du, jag håller med dig ang Diors spetsiga rouge SÅ.FINT! <3

    SvaraRadera
  3. *sneglar på mörka Dior-lacket* *vill låna't* *hoppas på till helgen* :D

    SvaraRadera
  4. Maria: Ho ho HO! Jag tar med mig den till Götet på torsdag! :*

    SvaraRadera