onsdag 10 mars 2010

Run to the Hilton

Som vanligt är det Crabtree & Evelyn som gäller på Hilton...

Jag har precis gjort världens upptäckt! Fram tills nu har jag trott att den ultimata lyxen är att sticka iväg över en helg, bort från jobbet, bort från vardagslunket. Men ack så fel jag haft, för denna veckan har jag istället tagit in på ett hotell alldeles precis brevid jobbet. Och här tänker jag stanna veckan ut. Långa frukostar utan stress, en minuts promenad till jobbet och fluffig morgonrock att kura ihop i. I like it.

... men jag tar ändå med mig en del egna grejer.

Jag slutade till och med lite tidigare idag, bara för att kunna slappa lite på rummet. Nu ska jag mumma mig lite och fixa inför kvällens middag på stan.

4 kommentarer:

  1. Dude, it sounds soooo so nice! Och, En ful en gul har jag velat gå till aslänge! Favorit i repris om låt säga 2 veckor? ;) Hohoho!

    SvaraRadera
  2. Maria: It's a date! *fortfarande mätt* <3

    SvaraRadera
  3. Kerstin: jaa! Det kommer framför allt bli sjukt svårt att vänja sig av vid färsk frukt-nybakat bröd-scrambled eggs-nypressad juice frukosten ... :)

    SvaraRadera