måndag 5 april 2010

Skärtorsdagen

Jag tjuvstartade påskhelgen genom att ta ledigt hela torsdagen. Det blev en skön dag med hemmaslapp, windowshopping på stan och en runda på gymmet.

Efter att inte ha varit hemma på två veckor är det otroligt skönt att mjukstarta dagen med ett långt bad. Finfint väldoftande bubbel från Durance.

Nere på stan upptäckte jag att Mouche har bytt lokaler, och nu bor granne med Filippa K Man på Västra Hamngatan. De verkar ha fått in lite nya märken, många fina saker. Jag besökte också Sally Jones där jag hämtade min skjorta som var klar.

Hemma i lägenheten igen hittade jag mina turkosa örhängen som jag letat efter ända sedan jag såg den här bilden hos Frida Fahrman, de låg gömda i en Altoids-ask. Dessa köpte jag på en marknad i en liten by i östra Egypten för ett par år sedan och åker fram så fort det blir vår.

Efter ett pass på gymmet plockade jag fram några grejer som vi fått skickat till oss, dags att börja testa hårmojs... recensioner kommer!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar