tisdag 13 juli 2010

Flash blue

Naturligtvis passade jag på att skicka ner en sista liten inköpsförfrågan till Madrid innan Ka flyttade hem, och eftersom jag blev så sugen på en knallblå sommareyeliner i och med inlägget jag skrev – fick det bli en Flashy Liner Waterproof från Sephora. Ljust blå och metallisk tror jag att den kommer bli en hit till mitt lite mer solbrända nylle, och den glider på huden mjuk som smör.

Jag hade gärna köpt en korallfärgad Flash Orange också, men den verkar tyvärr ha utgått ur sortimenten. Men men, jag är så glad ändå!

7 kommentarer:

  1. Älskar blå ögonpennor på sommaren :)

    SvaraRadera
  2. Kerstin: yup :D

    Emla: piffigt värre!

    SvaraRadera
  3. Nu när jag sett den live kan jag bara gratulera: skitsnyggt! <3

    SvaraRadera
  4. Thanks dude! Den syns helt klart ;)

    SvaraRadera
  5. Vet du, jag har den här också och älskar den. Både färgen men framför allt kvaliteten. Krämig och sitter ändu suveränt.

    SvaraRadera
  6. Vad kul! :) Jag har bara haft den på mig en gång, och då satt den jättebra. Kul när budget är lika bra som dyrare (UD).

    SvaraRadera