lördag 9 oktober 2010

Pretty in pink

Jag hade egentligen tänkt lägga upp några foton på saker som jag köpt här i Italien (min necessär har kommit bort). Men eftersom jag slarvat bort kamerasladden så bjussar jag istället på en bild från en tidigare resa. Rigaresan närmare bestämt. Super-Åsa hade en liten session där hon makeade var och en av oss med grejer från Shiseidos höstkollektion. Jag som verkligen aldrig har läppstift, eller ens färgat glans, har fått tänka om. Åsa rekomenderade nämligen ett knalligt rosa till mig, och vet ni, jag gillar't! Ivrigt påhejad av Kicki lät jag dessutom färgen sitta kvar hela kvällen, och jäklar i min låda vilken kväll det blev! Jag kommer helt klart bära färg på läpparna igen.

PS: Mi kom osökt att tänka på Jil Sander-visningen för spring 2011.

5 kommentarer:

  1. Du var hur snygg som helst i det! :D

    SvaraRadera
  2. SaintBella: Tack kompis! Jag var ju rätt chockad i början :)

    Kerstin: Tack tack, nu är jag på jakt efter liknande färger!

    SvaraRadera
  3. Maria: Thanks! Läppstiftet låg och väntade på hallmattan när jag kom hem idag :D

    SvaraRadera