torsdag 10 februari 2011

Miniverktyg

Det är inte bara produktförpackningar som är mini när jag är ute och reser; senaste tillskottet i mini-arsenalen är en söt och praktisk plattång från Ga.Ma som jag fått testa. Den tillsammans med min resehårtork kommer få åka med mig idag, när jag senare lyfter mot Afrika!

Jag testade plattången redan på skidresan nyligen, och även om den (självklart) inte går att jämföra med en fullstor när det kommer till att fixa längre hår, är den perfekt att fixa luggen och vika in topparna med.

Andra hårgrejer som får åka med (förutom schampo, balsam och en Blax-snodd som jag snattat från El) är glansgivande olja från BioSilk, och räddaren-i-nöden Dust it.

PS: Kom igen och tävla medan jag är borta! Heja heja!

1 kommentar:

  1. Minigrejer is tha shit! Hoppas att du får en göttig semester!

    SvaraRadera