tisdag 8 mars 2011

Allt ljus på mig

Det känns faktiskt lite nedrigt att när jag för en gångs skull får en lack-crush, och faller head over heels, så är det för ett lack som inte kommer förrän i maj. Fasen också. Det händer liksom aldrig att jag suktar efter just lack på det här viset, men efter att ha sett bilder hos Lipgloss och Purity så kan jag inte släppa det. Vill ha OPI:s In the Spotlight Pink... What to do? Nån som har koll på om det finns något liknande, som man kan få tag på typ nu?

6 kommentarer:

  1. Vet inte hur klockrent, men skulle gissa att Mavalas Riga är hyfsat likt faktiskt, det är också babyrosa men skirt. Värt att kolla på kanske?

    SvaraRadera
  2. Det är ju inte en helt unik färg, så det kan nog vara rimligt att hitta en lookalike! :D I mitt förråd tror jag att Essie Rock Candy väldigt lik.

    SvaraRadera
  3. Makeupoholic: Kollade på Riga efter jobbet idag faktiskt, ganska likt men inte riktigt samma känsla..Fast jag testade det visserligen inte på.. :)

    Maria: I know :'D det är det som är lite kul, ett rosa lack liksom. Men på nåt vis är det just DENNA färgen jag vill åt. Nära skjuter inte haren..kanske för att jag är så petig när det gäller färger och nästan bara kör rosa eller röda, så blir liksom den exakta känslan/nyansen viktig? I dunno. Men får väl vänta...ELLER terra ditt till helgen? :*

    SvaraRadera
  4. Suzy and the lifeguard från OPI!
    Mitt vardagslack!

    SvaraRadera
  5. Suzy and the lifeguard från OPI!
    Mitt vardagslack!

    SvaraRadera
  6. Suzy and the lifeguard från OPI!
    Mitt vardagslack!

    SvaraRadera