torsdag 3 mars 2011

Going Incognito

En av alla paletter som bor hemma hos mig är neutrala snyggingen Incognito från Dior. Med tre ljusa skuggor och två mörkare, är det här en perfekt palett att ha med i necessären när man är på resande fot (precis som minivarianten Elégante). De mörkare skuggorna är superpigmenterade, och färgen som blir på ögonlocket är precis samma som i förpackningen – inget fuskande med kvalitén här inte!

Jag försökte verkligen fånga skuggorna i en swatch, men det var tyvärr stört omöjligt..

4 kommentarer:

  1. Åh så fin och lyxig! Jag hoppas genast på den dagens med denan!

    Jag trodde att jag också hade Incognito, men i minformat. Min mini ser dock mer ut som din Elegante, så jag är nog lite förvirrad :)

    SvaraRadera
  2. Haha, vet du vad, jag trodde först också att det var Incognito jag hade i minivariant! :D

    SvaraRadera
  3. Den paletten är en klassiker! Funnits länge i Dior's sortiment! Fick en i miniatyr en gång sen var jag fast! En annan skugga som är min vardagsklassiker är Clinique's duoskugga Strawberry Fudge. Trevlig helg!

    SvaraRadera
  4. Klassiker är ofta klassiker av en anledning, och jag förstår varför Incognito är en :)

    Strawberry Fudge har jag faktiskt ägt!

    SvaraRadera