tisdag 23 augusti 2011

American Apparel Summer Peach

Trots att jag äger ett ansenligt antal korallfärgade nagellack, spanade jag lite extra efter ett riktigt ljust aprikosfärgat lack när jag var i USA nu. Ett pastellfärgat ljust, i samma "vita" nyans som mitt mintgröna från Depend. Antagligen hade jag Hangover från Urban Outfitters som inspiration (tack vare Sofi Fahrman), men när jag såg det på UO stod jag över på grund av 1) trötthet och 2) den extremt stora flaskan.

Och tur var väl det! För på American Apparel (gilla på att klädmärken mer och mer kommer med skönhetsprylar) hittade jag senare Summer Peach. Och det är perfekt! Precis den ljusa färg jag tänkt mig, och på samma sätt som Depend-lacket är det lätt att lacka med utan någon överdriven tippex-effekt.

2 kommentarer:

  1. jättefin! *vill se irl*
    vet du, jag gör ett litet experiment och har LÅNGA naglar!!!!1! eller tja, "långa" iaf. ovant!

    SvaraRadera
  2. hoho, jag är nyfis - vill se! hur känns det? :'D

    SvaraRadera