tisdag 9 augusti 2011

The Local Firm

Mina bästa grå jeans har i evigheter varit ett par (numera) slitna stuprör från Sass&Bide. Men, jag kan ju inte gå runt med brallor med hål både här och där för jämnan. Därför blev jag ganska glad när jag hittade ett par supersköna, och snygga, grå jeans från The Local Firm. Tunt, stretchigt tyg. Finfin grå nyans.

Nämnde jag att de reas för halva priset? Sitter lite väl tajt så här i början, men ska enligt den tålmodiga expediten töja sig ganska snabbt. Precis som fröken Kling har jag nåt sånt här in mind, fast ljusare tvätt – och så kanske rött nagellack istället för en cigg.

3 kommentarer:

  1. Tycker det ser väldigt snyggt ut,
    men ja rött lack istället för cigg hade nog varit min ide också ;)

    SvaraRadera
  2. Ursnygga! Jag som precis kommit ner i storlek att jag kan ha snygga jeans har betat av blåa och svarta, och nu vill jag bara ha gråa också :)

    SvaraRadera
  3. Honi: tack, de är både snygga och sköna - och det blev fint med rött lack till :)

    Bella: Yay, skaffa ett par grå! :)

    SvaraRadera