torsdag 8 september 2011

Två gånger tre

I veckan dök det upp några nyheter från La Roche-Posay hemma hos El Mika, förutom två mascaror så lanserar märket nu även foundation särskilt anpassad för känslig hy. Toppen tycker vi, och ser fram emot att testa de nya produkterna som finns i butik från och med denna vecka. I samma veva som vi packade upp utskicket noterade vi en del likheter med de foundation-nyheter som The Body Shop presenterade i Riga. Både TBS och LRP släpper tre versioner: flytande, puder och creme.

2 kommentarer:

  1. Jag är mycket nyfiken på båda märkena! Särskilt de flytande varianterna och de "vanliga" mineralerna. Creme är jag mer skeptisk till...

    SvaraRadera
  2. Kerstin: Jag är också nyfiken! Jag brottas med en gammal fördom om att creme-varianterna blir mycket kakigare på, men jag har blivit motbevisad ett par gånger, hoppas att dessa också är bra! :)

    SvaraRadera