torsdag 13 oktober 2011

Biotherm Biomains

Har ni också märkt av extra torra händer och nagelband nu när det blivit lite kallare? Det har jag, med besked, och konfiskerade därför en handkräm från en kollegas skrivbord. Biomains från Biotherm verkar "age-delaying" och ska behandla både händer och naglar. Jag bryr mig inte om någon eventuell anti-age, utan är bara intresserad av att rädda mina torra händer och nagelband – vilket den helt klart klarar av. Skön konsistens, en pudrig tvåldoft och snygg förpackning är några plus med krämen. Att den är ganska fet och oljig och tar några minuter att sjunka in kan jag leva med, och jag är också okej med att den inte riktigt är vattenresistant som den påstar sig vara.

4 kommentarer:

  1. Låter bra! Biotherm är bra på sånt!

    SvaraRadera
  2. Kerstin: första gången jag provar Biotherm, men jag tror dig! :) sugen på deras deo!

    SvaraRadera
  3. Jag ÄLSKAR bodylotionen från samma serie (?), så jag kan tänka mig att den här är göttig den med! :D

    SvaraRadera
  4. Maria: riktigt göttig! ska nog köpa mig ett eget ex!

    SvaraRadera