fredag 27 januari 2012

Depend #299

Jag trodde, som Mi, att Depend #299 med sin blåtonande lavendellila skulle vara jättefin på naglarna. Men nej, jag är inte ett dugg imponerad – inte av det här lacket eller ens hela kollektionen. Då tycker jag t ex Kicks vårkollektion verkar mycket finare!

#299 är tjockflytande och svårmålat, och är inte alls lika trevlig på naglarna som i flaskan. En ganska tråkig och lite barnslig nyans, om ni förstår vad jag menar. Hade ungefär samma känsla som när Mi provade #294. Ser ju snyggt ut till ett par blåjeans i alla fall.

6 kommentarer:

  1. Ganska fin färg, och passar som du säger till jeansblått - men på nåt vis funkar den inte riktigt som lack.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Håller med! Kändes bara mjäkigt på naglarna!

      Radera
  2. MEH! Men jag hoppas fortfarande, kanske jag gillar :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hoppas! Jag tyckte tyvärr (som sagt) att det hade samma onyanserade (haha!) nyans som den gröna du testade.

      Radera
  3. Målade med denna NU, och dra åt helvete vad man fick hålla tungan rätt i munnen! >:(

    SvaraRadera