måndag 19 mars 2012

End doctor

Nu är det en dryg vecka sedan jag var hos frisören och toppade samt slingade, och även om jag kanske inte är spot on Carmen Kass så är jag nöjd med det lite kortare och lite ljusare vårhåret.

Det var längesedan jag kittade upp mig med någon ny produkt till håret, så denna gången slog jag – för omväxlings skull – till på en produkt på salongen (annars brukar jag hålla mig till billigare internet, men ibland är det kul att shoppa "in the moment"). Min frisör kör på produkter från australiensiska
evo, och det jag fick med mig hem var End doctor – en produkt som ska hålla ihop topparna, och som man kör i när det är handdukstorkat. Förutom att försöka reda ut frisyren och få det glansigare, fungerar det även som värmeskydd.

Klicka gärna upp bilden i stort format, så kan ni läsa den rätt så roliga copy-text som "beskriver" produkten. Jag gillar företag med humor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar