torsdag 12 april 2012

Esteemia Cuticle Away

Vad jag kommer köpa nästa gång jag kommer till USA (dvs till hösten), eller kanske rent utav ber Ka köpa med sig nu när hon åker tidigt i sommar? Cuticle Away från Esteemia. Jag läste om den här produkten på Nina Åkestams utmärkta blogg, och det verkar vara en nagelbandsprodukt som jag verkligen skulle använda mig av.

Rester av gamla och/eller övervuxna nagelband har jag alltid stört mig på, även om vi inte pratar några extrema "mängder" så tycker jag ändå att det försämrar resultatet på en ny manikyr. Den här lösningen ska man låta sitta på nagelbanden i mindre än en minut, och sen kan man försiktigt skrapa bort allt yuk. Jag kan knappt bärga mig tills jag får testa det!

4 kommentarer:

  1. Låter ju väldans intressant :)

    SvaraRadera
  2. Kan rekommendera Be Natural Cuticle Remover, funkar på samma sätt som produkten ovan. Grymt dryg och prisvärd. Har haft min flaska i över 3 år och räcker nog i 10 år till.( om den inte blir dålig) Fyndade den på ebay för runt 100kr ink frakt. Deras Callus remover är superbra med.

    SvaraRadera