onsdag 9 maj 2012

Begin to Hope

Min nya favvo.

Häromdagen strosade jag runt på Söder i Stockholm, och jag var så att säga inte ensam om att njuta av det fina vädret. Flera av butikerna i SoFo ställer ut skrangliga små bord och stolar så fort det är soligt. Grandpa tar det ett steg längre och placerar en sån där gammal bänk i trä (ni vet, som man hade på gympan?) mitt i gatan utanför lokalen.

Jag kollade in hos bla Lisa Larsson och Tjallamalla. Eftersom jag är så himla svag för knappar i ryggen, kunde jag inte låta bli att köpa en den fina blå tröjan från Hope – den kommer få hänga med en hel del i sommar, och funkar lika bra till hösten också.

5 kommentarer:

  1. Den är så himla fin! Har själv stått och nypt i den. Bra köp:)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den är så grymt skön också, inte alls så där sticksig som många av deras (snygga) tröjor var för ett par år sedan. :)

      Radera
  2. Svar
    1. Gracias! Som sagt är den väldigt bekväm också...gillar den som tusan!

      Radera
  3. Alltså.. är det bara jag som får ett mindfuck av den här bilden?! :'D

    SvaraRadera