torsdag 17 maj 2012

Depend holo- och magnetlack

Även El Mika har fått ta del av Depends nya serier Holographic och Magnetic som är precis vad det låter, holografiskt lack som skiftar färg beroende på ljuset, och magnetlack där den medföljande magneten skapar "läckra mönster". Inget som egentligen är nytt i nagellacksvärlden, men kanske först nu blir tillgängligt för den breda massan.

Själv hade jag aldrig provat varken holo- eller magnetlack innan, men tror faktiskt inte det är något för mig efter en snabb provlackning – jag gillar glansiga krämlack allra bäst. Jag är dock lite sugen på att ge hololacken en chans ändå, det ser ju riktigt fint ut hos Kerstin! Vad tycker ni?

Baslack, magnetlack, håll magneten över nageln et voilá!

6 kommentarer:

  1. Kul att vi fått lite olika färger! Kan man få se en swatch på det röda hololacket? Till morgondagens holofredag, kanske :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, faktiskt kul med lite varierande färger! Det röda är inte så rött egentligen, bara ett fotofilter... :) Det är "2027 Raspberry" - men jag ska absolut visa upp den!

      Radera
  2. Jag ska absolut prova på i helgen!

    SvaraRadera
  3. Magnetlacken --> inte min grej. MEN! Färgerna på dom är riktigt snygga så dom kan nog bli perfa höstlack utan att använda magneten :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Fast jag tror det blir konstigt om man inte använder magneten, Karin provade ett av dom och det blev liksom klumpigt. Weird!

      Radera