tisdag 29 maj 2012

Inköpslista


I dag åker jag på semester, närmare bestämt till USA. Några schemalagda inlägg är eventuellt på gång, men förmodligen blir det ganska tyst från mig under några veckor framöver. Min inköpslista inför resan är ganska mager, men några saker har jag tänkt att jag ska köpa med mig hem.

Överlacket Good to Go från Essie har blivit hypat det senaste, förhoppningen är att det inte segar till sig som många överlack kan göra. En annan nagelprodukt är Cuticle Away från Esteemia som kanske kan fixa mina permanent fula nagelland. Sist men inte minst ska jag ladda upp med ett gäng nya Lady Speed Stick, och säkert mer som jag har glömt just nu. Har ni några smarta shoppingtips för USA?

4 kommentarer:

  1. Så härligt med USA-tur! Hoppas du får det riktigt kul!

    SvaraRadera
  2. Enjoy!

    Good to Go får tummen upp från mig förresten, köpte en flaska nyligen och den levererar verkligen so far!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Skriver under på det, fast undrar om inte SV är glansigare ändå...?

      Radera