onsdag 7 november 2012

Lancôme Beige Poudré


Det... leverpastejfärgade? nagellacket från Lancômes höstkollektion är ett av de mest lättlackade jag någonsin stött på. Jag målade naglarna med det snabbt hemma hos min mamma, och trots att jag inte använde mitt vanliga ridgefiller som underlack, och samtidigt fick undvika nos-attacker från en viss gullig hund, blev resultatet nästan helt perfekt.

Sen kanske inte färgen (mellanmörkt gammelrosa) är min nya favorit, men det var en fin klassisk manikyr – som passade höstlöven på gatan.

4 kommentarer:

  1. Njae färgen är väl inte så himla spännande, men jag är sugen på några av doma andra färgerna i deras sortimang :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag gav lacket till min mamma, och det blev himla uppskattat :)

      Radera
  2. Ser oväntat snygg ut på ändå måste jag säga!

    SvaraRadera